5 Simple Statements About درمان ریزش موی Explained

Wiki Article

درمان ریزش مو هورمونی در طب سنتی پس از تشخیص ریزش موی هورمونی توسط پزشک برخی از افراد ممکن است به جای درمان‌های شیمیایی به روش درمان خانگی ریزش موی هورمونی روی بیاورند.

آلوپسی آره آتا (یک بیماری خودایمنی که فولیکول های مو را تحت تاثیر قرار می دهد)

آلوپسی می تواند به تنهایی روی پوست سر یا کل بدن شما تأثیر بگذارد.این مقاله بر روی انواع ریزش موی موقت یا غیر طبیعی تمرکز دارد.

..منم مشکل ریزش مو دارم سعیم رو هم کردم و درانتها رهاش کردم درسته مو نداریم ولی زندگی زیباتر از این حرفاست .

معمولا ماینوکسیدیل به شکل فوم حساسیت کمتری ایجاد می کند ولی اثر بخشی آن به اندازه محلول نیست. اگر از محلول ماینوکسیدیل استفاده کردید و دچار حساسیت و التهاب شدید، به یک پزشک داروساز مراجعه کنید.

دارو – تعداد زیادی از داروهای تجویز شده ممکن است بر رشد مو تأثیر بگذارد، از جمله داروهای سرطان، افسردگی، آرتریت، نقرس و فشار خون بالا و همچنین داروهای رقیق کننده خون.

کم کاری تیروئید، استرس، مصرف برخی داروها و ریزش مو دکتر شبیر ریزش مو به علت هورمونی به نام تستوسترون نیز دلایل دیگری برای ریزش موی هومونی مردانه هستند.

توضیحات دکتر خیراندیش در مورد ریزش سکه‌ای مو ریش را ببینید :

اگر می‌خواهید موی خود را ببندید، از کش و گیره‌هایی استفاده کنید که فلز نداشته باشند و از جنس پلاستیکی نباشند چون این جنس‌ها موها را بیشتر اذیت می‌کنند.

  آیا مردان می توانند از قرص اسپرینولاکتون استفاده کنند؟

بسیاری از محصولات زیبایی و آرایشی که برای مو استفاده می‌شوند، به دلیل داشتن مواد شیمیایی برای مو مضر هستند و در صورت استفاده بیش از حد، باعث خراب شدن، ضعیفی مو و در نهایت ریزش آنها می‌شوند. بعد از رنگ کردن مداوم مو با رنگ موهای شیمیایی مدتی به تارهای موی خود استراحت بدهید و اجازه دهید رنگ طبیعی خود را نشان دهند.

پزشک از شما سوالاتی در مورد ریزش مو می پرسد، از جمله الگوی ریزش مو و اینکه آیا شما شرایط پزشکی دیگری دارید یا خیر؟ پزشک مو و پوست شما را نیز معاینه خواهد کرد.

احسانی با بیان این که مهم ترین علت ریزش مو، ریزش موی ارثی و ژنتیکی و هورمونی است و به خصوص ژنتیک یک فاکتور بسیار مهم در ریزش مو است و احتمالاً باعث ریزش موهای جلو و کف سر می شود، ادامه داد: موهای پشت سر گیرنده برای هورمون های مردانه ندارد، برای همین در کاشت مو، از موهای این قسمت استفاده می شود.

قرص فیناستراید و محلول ریزش مو ماینوکسیدیل بهترین داروی ریزش موی ارثی هستند که تاکنون شناخته شده اند و داروی اصلی برای درمان ریزش مو و به تأخیر انداختن آن هستند.

Report this wiki page